Foto: Kitch'n butikk.

Slik fikk de bransjens mest fornøyde kunder

Mens mange bedrifter tar beslutninger på bakgrunn av hvordan de tror virkeligheten ser ut, får Kitch’n tilgang til store mengder reelle kundedata gjennom et nytt innovativt verktøy.
Hvorfor ser ikke butikkledere verdien i personalmøter?

Hvorfor ser ikke butikkledere verdien i personalmøter?

Dette spørsmålet stiller jeg meg ofte; Hvorfor gjør de ikke det? Det er så mange ting du kan oppnå ved å avholde et personalmøte. Min påstand er at mange butikkledere undervurderer verdien i personalmøter.
Fortum - Årets resultatskaper

Årets resultatskaper 2017 - Fortum

Fortum oppnådde 25% høyere salg med 50% færre kundehenvendelser. Hvert år deler vi ut prisen Årets resultatskaper til den av våre kunder som har skapt de beste resultatene innen ledelse, salg og service. Lær mer om hvordan Fortum lyktes med å bli Årets resultatskaper.
Leder du leadsene dine til gode kjøp? Slik konverterer du leads til kunder

Slik konverterer du leads til kunder

Vil du også ha flere kunder og tjene mest mulig på en kostnadseffektiv måte? Dette må du vite for å konvertere leads til kunder med minst mulig ressurser.
Hvordan kan ledere utvikle selgere?

Hvordan kan ledere utvikle selgere?

Det er stadig en tøffere kamp om kundene, og dermed ekstremt viktig å ta vare på salgsmulighetene. Lær hvordan ledere kan utvikle selgere.
Hvilke prestasjonsfaktorer måler du selgerne dine på?

Hvilke prestasjonsfaktorer måler du selgerne dine på?

Prestasjonsfaktorene har til hensikt å gi et presist bilde av den faktiske prestasjonen til en selger. Hvordan måler du selgerne dine?
6 ledertips for fornøyde kunder

6 ledertips for fornøyde kunder

Det ligger et stort potensial i å vite hva som gjør at kundene klager. Likevel bør man skape gode prestasjoner på grunnlag av hva som gjør kundene fornøyde. Les våre 6 ledertips for fornøyde kunder. 
Morten Brandt om hvordan kundeopplevelser påvirker kundenes forventninger

Hvordan påvirker kundeopplevelser kundenes forventninger?

Vi snakker mye om gode og dårlige kundeopplevelser – og om høye eller lave forventninger. Hva har kundeopplevelser i øyeblikket med forventninger å gjøre?

Slik kan du øke salget i retail og varehandel

Det er kostbart og tidkrevende å utvikle dine ansatte til å prestere sitt beste til en hver tid, i alle fall i en hektisk hverdag som leder. Les våre råd og last ned guide til økt salg.
Slik kan ledere sørge for økt kundelojalitet

Slik kan ledere sørge for økt kundelojalitet

Fornøyde kunder er et lederansvar. Mange ledere ser ikke hvor viktige de er for å sikre økt kundelojalitet. Her er noen råd til dem.